Warning: Declaration of QuietSkin::feedback($string) should be compatible with WP_Upgrader_Skin::feedback($string, ...$args) in /var/www7/p6723/cloviecik.sk/web/wp-content/plugins/ocean-extra/includes/wizard/classes/QuietSkin.php on line 94
Často kladené otázky - Človiečik.sk - Obchod plný jemnosti
Doprava zdarma nad 60€

  1. Čo získam tým, že sa prihlásim k odberu noviniek?
    Budeme pravidelne informovať prostredníctvom mailu o našich novinkách, akciách a špeciálnych ponukách.
  2. Čo získam tým, že sa zaregistrujem na Vašej stránke?
    Vytvorením osobného účtu v našom obchode získaš možnosť prechádzať platobným procesom omnoho rýchlejšie, spravovať dodacie adresy, prezerať a sledovať svoje objednávky a iné.
  3. Je nutné sa pred odoslaním objednávky zaregistrovať?
    Nie, registrácia nie je povinná. Objednávku môžeš vykonať aj bez registrácie.
  4. Tovar mi nevyhovuje, akým spôsobom ho môžem vrátiť?
    Nenosený, nepoškodený, kompletný tovar nám doruč najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru na našu adresu Dolné Plachtince 69, Dolné Plachtince 99124. Zásielku odošli doporučene, nie formou dobierky. Zaplatenú sumu ti vrátime na Tebou zadaný bankový účet.
  5. Tovar mi nevyhovuje, akým spôsobom ho môžem vrátiť?
    Nenosený, nepoškodený, kompletný tovar nám doruč najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru na našu adresu Dolné Plachtince 69, Dolné Plachtince 99124. Zásielku odošli doporučene, nie formou dobierky. Zaplatenú sumu ti vrátime na Tebou zadaný bankový účet.
  6. Zasielate tovar formou dobierky?
    Áno. Objednávku môžeš zaplatiť aj formou dobierky, tzn.až pri prevzatí tovaru. Ak si zvolíš platbu na dobierku s doručením Slovenskou poštou, zásielku je potrebné prevziať do 10 dní na príslušnej pošte. Viac o spôsobe platby a dopravy sa dočítaš na podstránke Doprava a platba.
  7. Objednaný tovar mi nebol doručený, čo mám robiť?
    Pokiaľ Ti objednaný tovar nebol doručený do 5 dní odo dňa odoslania, ihneď nás kontaktuj na tel. č. +421 907 654 639 alebo mailom na info@cloviecik.sk. Tvoju zásielku vyhľadáme a následne Ťa budeme informovať o ďalšom postupe.
  8. Veľmi sa mi páči nejaký produkt, ale je vypredaný. Čo mám robiť?
    Napíš nám o aký produkt sa jedná na info@cloviecik.sk  a my sa ti ho pokúsime naskladniť.
  9. Mám problém vybrať si správnu veľkosť alebo mám otázku ohľadom ponúkaného tovaru, čo mám robiť?
    Neváhaj nás kontaktovať na tel. č. +421 907 654 639 alebo prostredníctvom mailu info@cloviecik.sk . Tvoje otázky radi zodpovieme.
  10. S tovarom a službami som veľmi spokojná. Kde môžem zanechať spätnú väzbu?
    Tvoja spokojnosť je našou prioritou a budeme veľmi radi ak nám pošleš písomné hodnotenie resp. fotku s našim tovarom na info@cloviecik.sk alebo rovno na našu facebook stránku
×
×

Cart

Zatvoriť Panel
Bez potreby zadania kupónu
Nakúp ešte za 60,00  a získaj dopravu zdarma